Мистецтво 8 клас

Мистецтво 8 клас

Дистанційне навчання 26.01.22.-2022

17.05.22.  Тема. Реалістичний стиль у музичному мистецтві.

1. Опрацюйте матеріал підручника ст.176-181.
2. Випишіть у зошит визначення на ст. 181.
3.Д.З. Обов'язково перегляньте відео - питання останньої контрольної будуть і з цього відео.

24.05.22.  ТЕМА. Урок узагальнення знань №4

на окремих листках пишете:

Число 

Урок узагальнення знань №4

Тести 

1. У середині XIX ст. романтизм поступився місцем...

А.Ренесансу    Б.Реалізму     В.Символізму       Г.Класицизму.
2. В яких мистецьких галузях розвинувся реалістичний напрям?
А.театрі      Б. архітектурі     В. літературі        Г.музиці

3. В образотворчому мистецтві розвинувся так званий...
А.  романтичний реалізм                                  Б правдивий реалізм

 В критичний реалізм                                      Г сатиричний реалізм

4. Представники стилю реалізм
 А) М.Пимоненко, А Куїнджі, С. Васильківський,

 Б)Тарас Шевченко,Карл Брюллов

 В) Оноре Дом’є, Франсуа Міллє

 Г) Мікеланджело да Караваджо,Ежен Делакруа

5. Кого вважають предтечею реалістичного мистецтва?

А. Гюстава Курбе         Б. Франсіско Гойя

В. Оноре Дом"є            Г. Франсуа Міле

6. Хто є автором цієї картини?
 А. Микола Ярошенко

 Б. Микола Пимоненко

 В. Ілля Рєпін

 Г. Костянтин Трутовський




7. З кого І.Репін "списав" образ козака Голоти?
А. з господаря

Б. з кучера

В. з етнографа

Г. з коваля

8. Які з наведених ілюстрацій належить до реалізму
А



 Б 




 В. 

 Г. 



9. Хто автор пам'ятника Богдану Хмельницькому на Софійській площі в Києві?
А) Михайло Микешин 
 
 Б) Микола Пимоненко

 В) Леонід Позен

 Г) Микола Івасюк


10. Назвіть автора опери "Роксолана"
А) Дж. Верді

Б) Д. Січинський

В) М. Мусоргський

Г) П. Ніщинський

11. Автор пам"ятників М.Гоголю та І.Котляревському
А) Микола Івасюк

Б) Михайло Микешин

В) Леонід Позен

Г) Микола Пимоненко

12. Неперевершеним виконавцем партії герцога у опері "Ріголетто" був італійський тенор... 
 А) Нікколо Паганіні
 Б) Лучано Паваротті

 В) Енріко Каррузо

03.05.-10.05.22. Тема. Реалістичний стиль в образотворчому мистецтві.
1. Переглянути відео

2. Виконати практичну роботу (на вибір) ст. 174-175.


26.04.21. Тема. Музика романтизму.
1. Перегляньте відеоматеріал.
2. Прочитайте матеріал підручника ст. 156-162. Зробити конспект основного.
3. Д.З. здати конспект.

29.03.22. Тема. Контрольна робота
Відповіді пишемо словами!
На окремих листках пишете:
Двадцять дев'яте березня
Урок узагальнення знань №3
                                                                Стиль класицизму
1.Класицизм у перше заявив про себе у :
А. Італійській культурі ХVI ст..
Б .Французькій культурі ХІХ ст..
В. Німецькій культурі ХІІІ ст..
Г. Англійській культурі ХІІ ст..
2. Класицизм-це
А. Стиль у мистецтві ХVІІІ ст. , що обстоював культ грації,шляхетності, вишуканого естетизму.
Б.Стиль у мистецтві XVII-початку XIX ст.., суть якого полягала в наслідуванні мистецтва античності та в дотриманні системи строгих правил відтворення дійсності.
В. Стиль, що виражав нову концепцію природи та світу, взаємин між людьми і ролі мистецтва в суспільстві.
Г.Стиль,що характеризувався відродженням інтересу до античної культурної спадщини; появою теорії «подвійної істини»-права науки і розуму на незалежне від релігії та церкви існування.
3. Класицизм буквально-
А. Декоративна раковина , мушля,рокайль.
Б. Зразковий.
В.Перлина неправильної форми.
Г. Урочистість, зовнішня пишність і внутрішня шляхетність.
4.Визначальні риси класицизму :
·         А.  раціоналізм (прагнення будувати художні твори на засадах розуму, ігнорування особистих почуттів);
·         наслідування зразків античного мистецтва;
·         нормативність, встановлення вічних та непорушних правил і законів (для драматургії — це закон трьох єдностей (дії, часу й місця);
·         обов'язкове дотримання канонічних правил написання творів (зображення героя тільки при виконанні державного обов'язку, різкий поділ дійових осіб на позитивних та негативних, суворе дотримання пропорційності всіх частин твору, стрункість композиції тощо);
·         у галузі мови класицизм ставив вимоги ясності та чистоти, ідеалом була мова афористична, понятійна, яка відповідала б засадам теорії трьох стилів;
·         аристократизм, орієнтування на вимоги, смаки вищої суспільної верстви;
·         встановлення ієрархії жанрів, серед яких найважливішими вважалися античні; поділ жанрів на «серйозні», «високі» (трагедія, епопея, роман, елегія, ідилія) та «низькі», «розважальні» (травестійна поема, комедія, байка, епіграма).
Б.  пишнота, парадність, яскравість кольорів, контрастність,          екстравагантність орнаменту, асиметрія конструкцій.
В.  Визначається легкими, нервовими, ніжними та химерними формами («грайливе» ).
5. Одним із засновників архітектурного класицизму вважають :
А. К. Кемпбела.
Б. В.Чемберса.
В. Р.Адама.
Г.А.Палладіо.
6. Шедеврами архітектури класицизму є:
А. Церква Святої Женев’єви, Паризький Лувр, Вілла Меруорт, Оперний театр Ла Скала, Великий театр у Варшаві, Тріумфальна арка, Вандомська колона.
Б. Версальський парк.
В.Собор Санта-Марія дель Фйоре.
Г. Собор Св. Павла.
7. Автором Алегоричної скульптури  «Вільна Поезія» є:
А. Б. Торвальдсен.
Б. А. Канов.
В.П. Феді.
Г. К. Рен.
8. Характерні особливості живопису класицизму :
А. Логічне розгортання сюжету; завершена врівноважена композиція; майстерна передача об'ємів за допомогою світлотіні; розмежування планів завдяки строго визначеним кольорам.
Б. Інтимність, ліризм образів та відтворення найтонших переживань, емоцій і почуттів людини.
В.Декоративно-театральні композиції, майстерна розробка колориту й ефектів освітлення, складними ракурсами, підкресленою парадністю.
9.Автором картини «Персей і Андромеда» є:
А. Ж.Л.Давід.
Б. А.Р.Менгес.
В. К.Лорен.
Г.Н. Пуссен.
10. Коротко охарактеризувати моду епохи Класицизму.
11.Хто створив оперу «Весілля Фігаро»?
А .В.А. Моцарт.
Б. К.В.Глюк.
В. Ф.Й. Гайдан.
Г. Людвіг ван Бетховен.
12. Засновником європейської класичної комедії був :
А. П'єр де Бомарше.
Б. Жан-Батіст Поклен.
В. Карло Гольдоні.
Г.Річард Брінслі Шерідан.
!!! Не забувайте і за практичні завдання, тести оцінюються лише у 8 балів


05.04.- 12.04.22. Романтизм в образотворчому мистецтві
1.Перегляньте відео, запам'ятайте основне. 

2. Прочитайте матеріал підручника ст. 150-153.
3. Д.З. знати матеріал, виконати практичне завдання ст.154-155(на вибір).


01.-22.03.22. Класицизм в музиці
1. Прочитайте сторінки 134-145.
2. Відеоматеріал.

3.Оберіть будь-який класичний музичний твір та намалюйте до нього ілюстрацію.

22.02.22. Тема. Класицизм в живописі
1
. 
2. Прочитайте матеріал підручника ст. 128-131. Випишіть основне.
3. Д.З. Виконати практичну роботу ст132-133 ( на вибір)


15.02.22. Тема. Класицизм в архітектурі та скульптурі
1. Запам'ятайте! Стиль класицизм в архітектурі має такі риси:
 – симетричні форми, гармонія пропорцій;
– підпорядкованість елементів єдиному цілому;
– застосування ордера;
– скромність декору, ненав’язлива розкіш, вишуканість;
 – гармонійне вписування у навколишнє середовище.
Для стиля класицизм притаманні раціональний підхід до мистецтва, торжество розуму над чуттєвим.
Терміни:   Класицизм – стиль образотворчого мистецтва, що сформувався у XVI–XVII століттях на принципах античного мистецтва. «Античний» з латини означає «давній». Слово «класицизм» з латини означає «зразковий».
Стиль – сукупність характерних ознак та рис, що притаманні видам мистецтва певного періоду. Це універсальна категорія художньої творчості, що охоплює усі її рівні.
Ордер з латини «порядок» – система, заснована на стійко–балковій конструкції, що
складається з вертикальних елементів (колон) та горизонтальних (балки). Водночас є
конструктивною та художньою системою. Види ордерів: доричний, іонічний,
коринфський, тосканський, композитний.
2. 
3. Скульптура класицизму.

4. Д.З. Знати матеріал підручника ст. 122-127.




08.02.22. Тема. Галантне рококо
1.
 
2. Архітектура рококо.
3.Мистецтво рококо.
4. Д.З. матеріал підручника ст.114-120. Виконати практичне завдання ст. 121 ( на вибір). Здати до наступного уроку.


01.02.22. Тема. Українське бароко.
1. Відеоматеріал.

2. Іван Георгій Пінзель

3. Д.З. Матеріал підручника ст. 104-112. Практична робота ст. 112-113 ( на вибір). Фото роботи здати до наступного уроку.


Дистанційне навчання 25.10.21-05.11.21.
09.11.21. Тема. Романська архітектура
1. Прочитайте матеріал підручника ст. 46-50.
2. Перегляньте відеоматеріал

3. Д.З. знати матеріал, виконати практичну ( на вибір) ст. 54-55.


02.11.21. Тема. Урок узагальнення знань
На окремих листках пишете: Друге листопада
Контрольна робота №1
Тестові завдання
(тести - оцінюються лише максимум у 8 балів, всі інші бали - ваші практичні роботи)
1.Які народи (племена) проживали в Північному Причорномор’ї?
   А - херсонці, чорноморці   Б - скіфи, греки   В – китайці, монголи
2.Як називався стиль з манерою зображення тварин?
   А – звіриний       Б – тваринний    В – дикий
3.Який стиль сформувався у поєднанні традицій степовиків і греків?
   А – азовський      Б – причорноморський   В – еліно-скіфський
4.Що таке пектораль?
   А – скульптура    Б – нагрудна прикраса  В – назва скіфської садиби
5.Назвіь давньогрецьку назву ріки «Дніпро».
   А – «Сармат»     Б – «Коктебель»    В – «Борисфен»
6.Що таке інструктація?
   А – вид декорування виробів  Б – вид живопису  В – вид навчання
7.Одним із найважливіших центрів середньовічного мистецтва була…
   А – Абхазія    Б – Візантія    В – Удмуртія
8.Назвіть найвідомішу пам’ятку Середньовічної архітектури.
   А-собор Святої Софії, Б-Успенський собор  В-мечеть Тадж-Махал 
9.Який вид мистецтва належить до найвищих художніх здобутків
   Київської держави?
   А – комп’ютерний дизайн  Б – музичне мистецтво  В – іконопис
10.Назвіть найвизначнішу пам’ятку культури Русі-України в Києві.
   А-Успенський собор  Б-Золотоверхий собор  Б-собор Святої Софії
11.Які музичні інструменти існували в часи Русі-України?
   А – сурми, сопілки, волинки, окарини, накри, кувикли, бубни.
   Б - скрипки, баяни, органи, віолончелі, валторни, домри, корнети
   В – гітари, саксофони, гобої, фаготи, кларнети, домри, флейти
12.Що таке Акапела?
   А – давньоруський церковний колокольний дзвін
   Б – найважливіша церковна відправа (служіння)
   В – хоровий спів без інструментального супроводу  
!!!Контрольну здати до 08.11.21.
    

26.10.21. Тема. Мистецькі перлини Візантії та Київської держави

1. Повторіть теоретичний матеріал підручника ст. 36-43.
2. Перегляньте відеоматеріал.
3. Д.З. Знати матеріал, виконати практичну роботу на ст. 44 ( на ваш вибір), здати до 01.11.до 15 години.


Дистанційне навчання 29.03.21-16.04.21
14.04.21. Тема. Музика романтизму.
1. Перегляньте відео.
2. Прочитайте матеріал підручника ст. 156-162. Зробити конспект основного.
3. Д.З. здати конспект до 20.04. 


07.04.21 Тема. Романтизм в образотворчому мистецтві
1. Перегляньте відео, запам'ятайте основне. 
2. Прочитайте матеріал підручника ст. 150-153.
3. Д.З. знати матеріал, виконати практичне завдання ст.154-155(на вибір). Здати до 13.04.до 15 години.
31.03.21.Тема. Романтизм в образотворчому мистецтві
1. Перегляньте відео.
2.Д.З. Прочитайте матеріал підручника ст.146-149.

17.02.21. Тема. Класицизм в архітектурі
1. Перегляньте відео
;

2. Запам'ятайте! Стиль класицизм в архітектурі має такі риси:
 – симетричні форми, гармонія пропорцій;
 – підпорядкованість елементів єдиному цілому;
 – застосування ордера;
 – скромність декору, ненав’язлива розкіш, вишуканість;
 – гармонійне вписування у навколишнє середовище.
Для стиля класицизм притаманні раціональний підхід до мистецтва, торжество
розуму над чуттєвим.
Терміни:

Класицизм – стиль образотворчого мистецтва, що сформувався у XVI–XVII століттях на принципах античного мистецтва. «Античний» з латини означає «давній».
Слово «класицизм» з латини означає «зразковий».
Стиль – сукупність характерних ознак та рис, що притаманні видам мистецтва

 – ясність, чіткість, логічність конструкції;

певного періоду. Це універсальна категорія художньої творчості, що охоплює усі її рівні.
Ордер з латини «порядок» – система, заснована на стійко–балковій конструкції, що
складається з вертикальних елементів (колон) та горизонтальних (балки). Водночас є
конструктивною та художньою системою. Види ордерів: доричний, іонічний,
коринфський, тосканський, композитний.
3. Д.З. Опрацювати матеріал підручника ст.134-140, виконати тести (завдання принести на урок)
Тести
Завдання 1.Класицизм – це
1.Стиль у мистецтві
2.Стиль життя
3.Спосіб мислення
4. Усі відповіді вірні
Завдання 2. Класицизм з латини означає….
1.Відповідальний
2. Химерний
3. Зразковий
4. Правильний
Завдання 3. Характерні риси стилю класицизм в образотворчому мистецтві є:
1.Асиметрія, ефектність, драматизм, надмірна декоративність
2. Затишні інтер’єри із різними дрібничками, східні мотиви
3. Природні лінії, застосування нових технологій
4. Стриманість, симетрія, застосування античного ордеру
Завдання 4. Найбільшого розквіту класицизм в образотворчому мистецтві набув
1.У Німеччині у XVI столітті
2.У Франції у XVII столітті
3.В Італії у XV столітті
4. В Україні у XVIII столітті
Завдання 5. Парк, створений на основі правильних геометричних форм називають…
1.Регулярним
2. Акуратним
3. Пейзажним
4. Ботанічним



Дистанційне навчання 11.01.21-24.01.21
20.01.21.Тема "Музика бароко"
1. Перегляньте уважно навчальне відео на платформі ВШО- 
Тема 2. Стилі та напрями мистецтва (продовження).Урок 4. Мистецтво бароко: музичне мистецтво
2. Опрацюйте конспект уроку, що доступний під відеороликом.
3. Виконайте тестові завдання для самоконтролю( фото тесту скиньте у вайбер до 25.01. до 15 години). P.S. пізніше - відповіді не будуть прийматись.
4. Д.З. Опрацюйте матеріал уроку ст. 92-95. Не забувайте за практичне завдання!


13.01.21. Тема "Бароко, архітектура, скульптура, живопис"
1.Перегляньте уважно навчальне відео на платформі ВШО - 
Урок 3. Мистецтво бароко: архітектура, скульптура, живопис, декоративне мистецтво. 
2.Опрацюйте конспект уроку, що доступний під відеороликом. 
3. Далі – виконайте тестові завдання для самоконтролю (фото тесту скиньте у вайбер до 15.01 до 15 години).
4.Д. З. Опрацюйте матеріал уроку ст. 88-91, виконайте практичне завдання ст.96-97 (на вибір) - практичне можна робити на наступний урок.



Дистанційне навчання 2019-2020 рік
Тема: Романтизм в образотворчому мистецтві.

1.Опрацювати матеріал підручника ст.146-153.

2.Виконати практичне завдання (на вибір) ст. 154-155.

31.03.2020.
Контрольна робота №3 (роботу пишемо на листках, фотографуємо, відсилаємо мені на вайбер - кожен окремо; нагадую: відповідь пишемо!)
                                  Тестові завдання
Стиль класицизму
1.Класицизм у перше заявив про себе у :
А. Італійській культурі ХVI ст..
Б .Французькій культурі ХІХ ст..
В. Німецькій культурі ХІІІ ст..
Г. Англійській культурі ХІІ ст..
2. Класицизм-це
А. Стиль у мистецтві ХVІІІ ст. , що обстоював культ грації,шляхетності, вишуканого естетизму.
Б.Стиль у мистецтві XVII-початку XIX ст.., суть якого полягала в наслідуванні мистецтва античності та в дотриманні системи строгих правил відтворення дійсності.
В. Стиль, що виражав нову концепцію природи та світу, взаємин між людьми і ролі мистецтва в суспільстві.
Г.Стиль,що характеризувався відродженням інтересу до античної культурної спадщини; появою теорії «подвійної істини»-права науки і розуму на незалежне від релігії та церкви існування.
3. Класицизм буквально-
А. Декоративна раковина , мушля,рокайль.
Б. Зразковий.
В.Перлина неправильної форми.
Г. Урочистість, зовнішня пишність і внутрішня шляхетність.
4.Визначальні риси класицизму :
·         А.  раціоналізм (прагнення будувати художні твори на засадах розуму, ігнорування особистих почуттів);
·         наслідування зразків античного мистецтва;
·         нормативність, встановлення вічних та непорушних правил і законів (для драматургії — це закон трьох єдностей (дії, часу й місця);
·         обов'язкове дотримання канонічних правил написання творів (зображення героя тільки при виконанні державного обов'язку, різкий поділ дійових осіб на позитивних та негативних, суворе дотримання пропорційності всіх частин твору, стрункість композиції тощо);
·         у галузі мови класицизм ставив вимоги ясності та чистоти, ідеалом була мова афористична, понятійна, яка відповідала б засадам теорії трьох стилів;
·         аристократизм, орієнтування на вимоги, смаки вищої суспільної верстви;
·         встановлення ієрархії жанрів, серед яких найважливішими вважалися античні; поділ жанрів на «серйозні», «високі» (трагедія, епопея, роман, елегія, ідилія) та «низькі», «розважальні» (травестійна поема, комедія, байка, епіграма).
Б.  пишнота, парадність, яскравість кольорів, контрастність,          екстравагантність орнаменту, асиметрія конструкцій.
В.  Визначається легкими, нервовими, ніжними та химерними формами («грайливе» ).
5. Одним із засновників архітектурного класицизму вважають :
А. К. Кемпбела.
Б. В.Чемберса.
В. Р.Адама.
Г.А.Палладіо.
6. Шедеврами архітектури класицизму є:
А. Церква Святої Женев’єви, Паризький Лувр, Вілла Меруорт, Оперний театр Ла Скала, Великий театр у Варшаві, Тріумфальна арка, Вандомська колона.
Б. Версальський парк.
В.Собор Санта-Марія дель Фйоре.
Г. Собор Св. Павла.
7. Автором Алегоричної скульптури  «Вільна Поезія» є:
А. Б. Торвальдсен.
Б. А. Канов.
В.П. Феді.
Г. К. Рен.
8. Характерні особливості живопису класицизму :
А. Логічне розгортання сюжету; завершена врівноважена композиція; майстерна передача об'ємів за допомогою світлотіні; розмежування планів завдяки строго визначеним кольорам.
Б. Інтимність, ліризм образів та відтворення найтонших переживань, емоцій і почуттів людини.
В.Декоративно-театральні композиції, майстерна розробка колориту й ефектів освітлення, складними ракурсами, підкресленою парадністю.
9.Автором картини «Персей і Андромеда» є:
А. Ж.Л.Давід.
Б. А.Р.Менгес.
В. К.Лорен.
Г.Н. Пуссен.
10. Коротко охарактеризувати моду епохи Класицизму.
11.Хто створив оперу «Весілля Фігаро»?
А .В.А. Моцарт.
Б. К.В.Глюк.
В. Ф.Й. Гайдан.
Г. Людвіг ван Бетховен.
12. Засновником європейської класичної комедії був :
А. П'єр де Бомарше.
Б. Жан-Батіст Поклен.
В. Карло Гольдоні.
Г.Річард Брінслі Шерідан.

                          Хто на сьогодні ( 31.03) виконав практичне - отримує додаткових 3 бала.

                                           Успіхів!

07.04. Тема. Романтизм в образотворчому мистецтві

1. Перегляньте ще раз матеріал підручника ст. 146-153.

2. Відео.   

3. Відеоролик.   

4. Д.З. Знати визначення ст.155. Усно відповіді на питання ст. 155.

             14.04.  Тема. Музика романтиків.

1.Прочитайте матеріал 156-159.

2. Перегляньте відео. Обов'язково перегляньте повністю, запам'ятовуйте композиторів та їх твори.

3. Д.З.Зробити конспект основного ст.156-159. (Скинути мені у вайбер)

                   21.04. Тема. Музика романтиків.

1.Прочитайте матеріал 160-163.

2. Перегляньте відео.

3. Ознайомтесь із музикою Ф. Ліста



4. Роберт Шуман

5. Франц Шуберт

6. Д.З.Знати повністю матеріал §28-29; до будь-якого музичного твору композиторів - романтиків намалювати ілюстрацію, вказати композитора та його твір ( скинути у вайбер).

28.04. Реалістичний стиль в образотворчому мистецтві

1. Ознайомитись з матеріалом підручника ст 164-173. Зробити конспект. Скинути у вайбер! Чекаю ваші попередні практичні роботи!

05.05.Тема. Реалістичний стиль в образотворчому мистецтві.
1. Переглянути відео.


2. Виконати практичну роботу (на вибір) ст. 174-175.


12.05. Тема. Реалістичний стиль у музичному мистецтві.


1. Опрацюйте матеріал підручника ст.176-181.
2. Випишіть у зошит визначення на ст. 181.
3. Перегляньте відео.

4.Д.З. Обов'язково перегляньте відео - питання останньої контрольної будуть і з цього відео.

19.05. Тема. Контрольна робота №4

на окремих листках пишете:

Число Контрольна робота №4Тести (8 балів)

1. У середині XIX ст. романтизм поступився місцем...

А.Ренесансу    Б.Реалізму     В.Символізму       Г.Класицизму.
2. В яких мистецьких галузях розвинувся реалістичний напрям?
А.театрі      Б. архітектурі     В. літературі        Г.музиці

3. В образотворчому мистецтві розвинувся так званий...
А.  романтичний реалізм                                  Б правдивий реалізм

 В критичний реалізм                                      Г сатиричний реалізм

4. Представники стилю реалізм
 А) М.Пимоненко, А Куїнджі, С. Васильківський,

 Б)Тарас Шевченко,Карл Брюллов

 В) Оноре Дом’є, Франсуа Міллє

 Г) Мікеланджело да Караваджо,Ежен Делакруа

5. Кого вважають предтечею реалістичного мистецтва?

А. Гюстава Курбе         Б. Франсіско Гойя

В. Оноре Дом"є            Г. Франсуа Міле

6. Хто є автором цієї картини?
 А. Микола Ярошенко

 Б. Микола Пимоненко

 В. Ілля Рєпін

 Г. Костянтин Трутовський




7. З кого І.Репін "списав" образ козака Голоти?
А. з господаря

Б. з кучера

В. з етнографа

Г. з коваля

8. Які з наведених ілюстрацій належить до реалізму
А



 Б 




 В. 

 Г. 



9. Хто автор пам'ятника Богдану Хмельницькому на Софійській площі в Києві?
А) Михайло Микешин 
 
 Б) Микола Пимоненко

 В) Леонід Позен

 Г) Микола Івасюк


10. Назвіть автора опери "Роксолана"
А) Дж. Верді

Б) Д. Січинський

В) М. Мусоргський

Г) П. Ніщинський

11. Автор пам"ятників М.Гоголю та І.Котляревському
А) Микола Івасюк

Б) Михайло Микешин

В) Леонід Позен

Г) Микола Пимоненко

12. Неперевершеним виконавцем партії герцога у опері "Ріголетто" був італійський тенор... 
 А) Нікколо Паганіні
 Б) Лучано Паваротті

 В) Енріко Каррузо


P.S.Всі, хто здав практичні по темі "Реалізм", додатково отримують від 3-4 балів.

Роботу скинути на вайбер



Комментариев нет:

Отправить комментарий